Databehandling

Beskyttelse af personlige oplysninger

På hjemmesidens ansøgningsskema indhenter vi følgende informationer:

• Navn
  • CPR
  • Telefon

Dine personlige oplysninger, inkl. CPR-nummer, bruges udelukkende til intern registrering i vores elevadministrationssystem og deles aldrig med tredjepart.

Dine data opbevares så længe de behøves for at yde dig den nødvendige service.

Hvis du gennemfører en betaling via hjemmesiden gennemføres denne af vores tredjepart “Stripe”. Dine betalingsoplysninger behandles krypteret og lagres aldrig af Billesborgskolen.

Alle personlige oplysninger håndteres krypteret.

Du har til hver en tid ret til at få indsigt i de personlige oplysninger, vi behandler, få dem ændret eller slettet. Hvis du har kommentarer eller spørgsmål angående vores behandling af dine oplysninger, er du velkommen til at skrive en mail til billesborgskolen@billesborgskolen.dk.

Klage over behandling af dine personoplysninger kan indgives til Datatilsynet, Borgergade 28, 5. sal, 1300 København K. Du kan finde nærmere oplysninger om Datatilsynet på www.datatilsynet.dk.

Vil du vide mere?