Tak til alle vores elever og alle jer, forældre og bedsteforældre, som har engageret jer i indsamlingen af penge til vores venskabsskole i Kenya. Pengene går ubeskåret til julegaver og til uddeling af mad. Eleverne i Kenya har ikke været i skole i meget lang tid og kommer måske først i skole igen til januar. Det udfordrer mange familier. Dejligt at vi kan være med til at hjælpe.

Tak også til Helmuth Mittag som sponsorerede flotte sportstasker, Anders Hansen hvis firma gav en flot gymnastikpose til alle Billesborgskolens børn, Nina og Claus Rostrup som fyldte præmieposerne med lækkerier og til sidst men ikke mindst Anders Wagner, hvis firma gav præmietasker med sportsstrømper, drikkedunk og andet godt. Alle sammen forældre til børn på skolen. Tusind tak!