Vi havde håbet på mere og kom på den forkerte side af målstregen i denne omgang. Stevns kommune får eleverne ind til 50 % fremmøde, men som en del af Østsjælland blev det til en anden model for os. Eleverne må møde ind 1 dag om ugen til udendørs undervisning.

Men lidt har også ret, og hvor glæder vi os til at se ungerne igen!

Eleverne kommer på skift ud på skolen til udendørs undervisning. Vi mødes i vores udendørs klasselokale, bålhytten, hvor der i denne uge er bål, kagemand, pølser over bål, løb i skoven og andre aktiviteter, hvor der er tid til at blive rystet sammen igen.

Eleverne har kunstgræsbanen hele dagen, og de går på toilettet i billedkunst med indgang gennem porten.

HUSK varmt tøj og evt. et tæppe/siddepude med – hele dagen foregår udendørs.

Der anbefales kraftigt, at elever i 5.-9. klasse fra og med 12 år gamle testes tidligst 72 timer før fremmøde. Det er ikke et krav, og der skal ikke fremvises dokumentation for det. Men vi anbefaler det, da det er til gavn for os alle.

De må ikke være sammen med elever fra andre klasser og skal være opmærksomme på god håndhygiejne, hoste i ærmet og ikke for meget ansigt-til-ansigt.

Mandag Tirsdag Onsdag Torsdag Fredag
Klasse 8. klasse 5. klasse 9. klasse 7. klasse 6. klasse

Det er kl. 8.30-13 og fortsætter de kommende uger indtil andre muligheder gives.