En af vores dygtige lærere skal på barsel hele næste skoleår. Hun er klasselærer og underviser i dansk på mellemtrinnet og har billedkunst. Stillingen kan være alt mellem 75 og 100 %. Vi søger en læreruddannet, som kan se sig som en naturlig del af skolens kristne værdigrundlag og som har lyst til at engagere sig i børns trivsel, faglige, sociale og personlige udvikling og indgå i et samarbejde med forældre og kollegaer om denne opgave. Vi er en skole med stor arbejdsglæde, ambitioner og plads til at være sig selv. Og så er vi  vilde med børn.

Send en kort begrundet ansøgning med cv og 1-2 referencer til john.riis@billesborgskolen.dk senest 20. april. Kom gerne forbi eller ring for yderligere oplysninger på 40414121. Vi glæder os til at høre fra dig.