I morgen har vi dimissionsfest for vores afgangsklassen. De sluttede af med 11 12 taller i samfundsfag. Flot slutspurt! De fik også smagt på den nye naturfagsprøve og klarede det godt. De satte også karakterrekod i retstavning/grammatik i dansk for skolen.
Nu får de en velfortjent ferie før de skal på efterskole, gymansium og erhvervsskole. Vi ønsker dem alt godt fremover!

På fredag siger vi god sommerferie med diplomoverrækkelse for årets figther og årets kammerat i alle klasser. 1. klasse får boggave, fordi de har lært at læse. Og så er der sommerferiesang og is til alle.
Husk:
· Alle bøger skal afleveres. Er de skadet eller bortkommet skal de erstattes
· Alle elevens ejendele skal med hjem. Dvs. tøj og sko i garderober, penalehus, tasker osv. Der ryddes op i sommerferien, hvor alt enten smides ud eller sendes til genbrug
· Husk at aflevere kartotekskort, ansøgning om skolekort m.m.
· Medarbejderne er tilbage igen på skolen onsdag den 9. august

I ønskes alle en dejlig sommer og på gensyn mandag den 14. august kl. 8.30-11.