Så ligner hverdagen næsten sig selv igen. På nær de ugentlige tests, coronaramte elever/lærere, afspritning og ingen sammenstimling.

Hvis man har været syg med corona, skal man ikke testes (gælder i 12 uger efter en positiv test). Øvrige anbefales 2 tests om ugen (gerne selvtests). 4 dage i isolation gælder stadigvæk talt fra den dag den positive test blev taget.

Både som nær kontakt og øvrig kontakt, kan man stadigvæk gå i skole. Man skal blot testes efter 3 dage.

Vi kan godt mærke, både i SFO og i skolen, at vi alle skal løbe lidt stærkere, da 3-6 medarbejdere har været syge m.m. hver dag efter juleferien. Men vi får det til at hænge sammen, og det lysner.

Fra uge 9 mødes vi igen i salen til morgensamling. Eleverne sidder klasseopdelt og guides ind og ud i god ro og orden. Vi glæder os til igen at kunne begynde dagen sammen.