Skolen har investeret i en digital portal, som er er i den dyre ende, men som på mange måder giver unikke redskaber til matematikundervisningen. Både her på skolen, men også derhjemme.
Alle skolens elever kan logge ind med deres Unilogin.

Styrken er, at der er mere end 2500 videoer med enkle og fine forklaringer. Disse videoer kan findes under ”lektioner” niveaudelt på klassetrin.

Bruger man supertræneren, kan man trykke på HJÆLP og få en forklaring på en video. Man skal være opmærksom på, at supertræneren er adaptiv. Det vil sige, at opgaverne bliver sværere, når man svarer rigtigt, og lettere når man svarer forkert. Den tilpasser altså sig til elevens niveau. Pensum er grundskolen, ikke gymnasiestof.

En anbefaling: sæt dig ned med dit barn ½ time om ugen og træn. Kig videoer sammen. Bliv klogere sammen og vind stjerner for rigtige besvarelser.

Læreren kan også give lektier for digitalt. Lektierne afleveres også digitalt, og læreren kan hele tiden følge med i hver enkelt elevs udvikling og give individuelle forløb.

God matematiklyst!