Velkommen til Mattias til vores forårsbørn og i SFO efter sommerferien. Mattias bor i Ølby, har 2 børn og er uddannet elektriker. Han har arbejdet en del med børn og unge frivilligt i kirkelige sammenhænge og er halvtidsansat i Køge Frikirke i deres børne- og ungdomsarbejde. Også velkommen til Lise, som er vikar for Marta hele næste skoleår. Lise har 4 børn, bor i Karlslunde og er uddannet lærer med linjefag i dansk, madkundskab, engelsk og tysk.

Der kommer snart et billede af begge i BBnyt og på hjemmesiden.

Tak for indsatsen

Bente er gået på pension her pr. 1. maj. Hun har været en del af skolen i over 20 år og har påvirket mange elever, forældre og ansatte med sin åbenhed, glæde og sit positive livssyn. Vi kommer til at savne hende meget og ønsker hende og Bo (hendes mand) alt godt.

Silvia og Gerhard flytter til Færøerne efter sommerferien. Så et ærgerligt farvel til Silvia, som vi også vil savne med hendes kærlighed til børnene og alle sine påhit i naturklubben og udeliv. Alt godt til jer!