Vi søger en pædagog deltid.

Efter sommerferien har vi en ledig stilling som pædagog i skolens fritidsordning og evt. enkelte timer i skoledelen, f.eks. idræt med de små klasser og valgfaget Udeliv. Det er en deltidsstilling typisk med mødetider kl. 10 eller 12.

Det er vigtigt, at man kan gå ind for og leve med i vores kristne værdigrundlag. Man skal nyde samværet med børnene, kunne sætte en god ramme og være med til at tænke med, udvikle og forholde sig til de udfordringer børn står i. Vi søger en uddannet pædagog, men vil også gerne høre fra dig, som tænker, at du har andre kompetencer, som du kan byde ind med.

Ansøgningen med relevant cv sendes til john.riis@billesborgskolen.dk senest den 25. maj. Ring også meget gerne, hvis du har spørgsmål. Telefon: 5663 0780