I år fylder vi ”rundt”. Skolen slog dørene op til 22 elever i 1993. I dag kan vi glæde os over knapt 220 børn og lange ventelister.

Det er blevet fejret blandt medarbejdere og bestyrelse med spisning og en tur i Tivolis koncentsal for at se musicalen Chess. Og så skal fødselsdagen jo også fejres i børnehøjde.

Det bliver med cirkus i emneugen i juni. Der bliver sat et stort cirkustelt op i starten af ugen, og så vil dygtige artister i samarbejde med lærerne træne alle eleverne til 2 forestillinger, som vises om fredagen til sommerfesten. Der vil være mange forskellige muligheder og opgaver for eleverne.

Vi får også besøg af viceborgmester, Bent Andersen, som vil åbne vores sommerfest med en tale.

Sommerfestens tradition med stort tag-selv-bord fastholder vi – det er jo nærmest Barbettes gæstebud med al den mad, som I som forældre har med!
Så kan man ud over det købe pølser, slushice, popcorn, slik, kage, kaffe osv. Fest i børnehøjde!

Sæt allerede nu et stort kryds i kalenderen fredag den 15. juni kl. 16-19.