Kære forældre til børnene i Billesborgsskolens SFO

Så er det sommerferietid igen her på Billesborgskolen, og jeg vil gerne sige tak for lån af jeres dejlige børn i det forløbne skoleår her fra skolens SFO. Vi har jo allerede taget forskud på sommer og sol det meste af maj og juni måned. Parken har været brugt som aldrig før, og nede ved åen har der været en sjælden idyl af legende børn, som skiftevis klatrer, fisker og leger.

Jeg ved godt, at I indimellem har fået våde ”mus” med hjem, og det er svært helt at undgå.
Det er altid en god regel at give sine børn fra 0.-3.kl. lidt skiftetøj med, enten af den ene eller anden grund. 🙂

Vi er kede af at skulle sige farvel til Julie og Samson, som har været rigtig gode at have i SFO`en.
Til gengæld kommer Christophe tilbage til os efter sommerferien efter endt ophold på højskole. Christophe har jo gået i klasse med både Julie og Samson, og er meget dygtig til flere forskellige ting, bl.a. kunst og skak. Vi glæder vi os til et gensyn. Han får timer i SFO og i fritidsklubben.

Vi har nyansat Silvia. Silvia er fra Færøerne og er uddannet pædagog, friluftsvejleder og god til bl.a. sport. Hun kommer til at varetage den obligatoriske: Leg og bevægelse i SFO (1.-3.kl.) og kommer også til at have naturklub 2 gange om ugen i SFO`en. Det betyder, at vi siger farvel til Kenneth, som i flere år har stået med ansvaret for naturklubben. Kenneth er skolens pedel, og har til dagligt nok at se til.

Silvia kommer til at indgå som en fast medarbejder hver dag i SFO`en, og vi glæder os til et spændende samarbejde.

Vi vender tilbage efter sommerferien med nye kræfter, ideer og planer for et nyt SFO år.

Med håbet om en god varm sommer til alle
God sommerferie!

Kærlig hilsen Benny