Per Schultz Jørgensen, professor emeritus, kommer til Billesborg onsdag den 26. april kl. 19.
Han har en meget stor viden om samfund, familie og børn, som bygger på en omfattende forskning.
Lige nu er han aktuel med bogen, ”Robuste børn – giv dit barn ansvar, livsmod og tiltro til sig selv.”
Hans tilgang er praktisk og udfordrer os alle til at tænke efter og blive endnu skarpere i vores opgave som forældre, både i hjemmet og i forhold til skolen.

Hvad skal et barn have med sig for at klare sig i livet? Et spørgsmål vi skal kunne svare på, ikke bygget på fornemmelser, men på viden, erfaring og indsigt.
Og den vil Per Schultz Jørgensen give os i et koncentreret foredrag.

Han er uddannet lærer, cand.psyk. og dr.phil., gift på 52. år og har 3 børn og 10 børnebørn.

Kl. 20.10 er der en kort pause og derefter forældrekredsmøde med valg af ny tilsynsførende, gennemgang af økonomien, fremlæggelse af tilsynsrapport m.m.

Vi glæder os til at se mange den aften!