Kære forældre

Torsdag d. 1. juni afholder PPR fyraftensmøde for forældre om ”børn og angst”. Vi vil komme ind på temaer som:

Hvad er angst – og hvornår er der ikke tale om angst?

Tegn på angst hos børn

Konkrete redskaber til arbejdet med ængstelige eller angste børn

Samarbejdet mellem skole og hjem

Hvor søger vi mere hjælp?

Underviserne er Marie Kristine Madsen, Katrine Clemensen Holdt og Louise Brygger Jacobi, autoriserede psykologer fra Køge PPR.

Vi håber, at I vil gå hjem med en større forståelse for, om jeres barn har udfordringer med angst, og hvordan I som forældre i så fald bedst kan hjælpe, udfordre og støtte barnet.

Fyraftensmødet foregår 1. juni kl. 16.00-19.00 på Hastrupskolen. Der vil være kaffe/te og lidt frugt/sødt.

Tilmelding foregår via følgende link: https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=gbTv3V3AJkuTG1Gj0_ssl1JJac8YpeFMjGSO6xuYfnlUOE80UjZCSThUS0gyWDE2OFkwTDVEUko3Mi4u

Har du spørgsmål til fyraftensmødet, er du velkommen til at henvende dig til Louise.jacobi@koege.dk eller katrine.holdt@koege.dk eller Marie.kristine.madsen@koege.dk