I uge 50 går vi i gang med at etablere et udendørs multirum for 4.-9. klasse. Det etableres der, hvor vi har skaterbanen nu. Der bliver lagt 210 m2 grøn meget slidstærk gummibelægning med: balancebomme/brede sveller som samtidig kan siddes på, parkour redskaber, hængekøjer, trampoliner og små høje til bevægelse. Så laves der en 30 meter lang svævebane langs fliserne, flisearealet udvides, og der sættes et basketboldmål op. Helt henne ved ”stalden” kommer der trampoliner, en lille firemands karrusel, balancebomme/brede sveller og en 8 meter lang plint med trapper. Denne til  både bevægelse og hæng-ud plads til madpakkespisning, lektielæsning osv.

Vi regner med, hvis vejret ikke er for vådt, og der ikke kommer frost (meget forlangt i december?), at det hele er etableret i starten af 2018.

Elevrådet har været meget aktive i processen med at vælge de rigtige redskaber og har lavet undersøgelser blandt eleverne fra 4.-7. klasse. Det har de gjort supergodt!