Tak til alle for det fine resultat med indsamlingen til de kenyanske skolebørn. Eleverne løb lidt mere end 31.000 kroner ind. Det er SÅ flot!

Vi får besøg af Susanne og Leif på mandag til andagten, hvor de får overrakt pengene, Vi skal også høre lidt om, hvad pengene går til, og der er helt sikkert et spørgsmål eller 2, som eleverne gerne vil have besvaret.

De støtter 128 børnehjemsbørn og 726 skolebørn. Hvis de alle skal have en lille gave, en julefest og også lidt mad med hjem til familien (mel, sukker til pandekager til jul) bliver det godt 38.000 kroner.

Er der en og anden som vil give et beløb, så vi måske når derop, så kunne det jo være helt fantastisk. MobilePay: 828626

Ellers rækker vores penge til, at alle skolebørnene får en julegave til 25 kr., og der kan afholdes en fin julefest for dem. Det er jo også fantastisk.

Firmaer som har sponsoret:

Københavns Autoophug Aps v/ Mutaz Kamil

Profil | Københavns Autoophug ApS (kbhophug.dk)