Igen i år havde vi en fantastisk uge med jeres børn og unge. 0.-2. klasse havde tema om nordisk litteratur, hvor Pippi kom på besøg og man skypede med en norsk skoleklasse. Og en masse andre ting (se billederne på fb – de taler deres tydelige sprog om en uge fyldt med oplevelser, liv og læring).

3.-7. klasse var i Hvidekilde og vores fokus var på at kæmpe og at overvinde. Der blev fortalt historier om mennesker, der kæmpede og overvandt, der blev sunget og ikke mindst var der en masse fysisk udfoldelse, små pligter og det at sove ude, som blev til en erfaring af at overvinde sig selv.

8.-9. klasse havde hver især oplevelsesrige ture til Skotland og Berlin. Det blev både lærerigt og til stærke fælles oplevelser, som har styrket kammeratskabet.