Fredag den 14. oktober har vi Skolernes Motionsdag. Der skal masser af kilometer i benene, frisk luft og en dag med sjov, hygge, konkurrence og sponsorløb, hvor vi samler ind til en pigeskole i Kenya under New Life Africa. Vi samler ind til julegaver til de over 400 piger.

Børnene har fået en sponsorseddel med hjem, hvor man kan forpligte sig til at betale et beløb pr. løbet kilometer.

Firmaer er også meget velkomne til at give et beløb. Så bliver firmaet nævnt i vores BBnyt. Send mig en mail, kom forbi mit kontor, ring til mig. Tak til jer der allerede har været forbi og lovet et beløb!

Program for dagen

8.30: Morgensamling i gården – derefter ud i klasserne

9.45: Løbet begynder

0.-3. klasse løber/går 4 km med mulighed for at løbe længere (ruten flere gange)

4.-9. klasse løber/går 6 km med mulighed for at løbe længere

12: Pølser og brød i gården og afslutning med præmier m.m.

13: God efterårsferie. SFO og fritidsklub til normal tid

Alle elever får frugt, en müslibar og juice/kakaomælk under løbet.

Husk drikkedunk, madpakke, løbetøj/sko. Indskolingen tyvstarter lidt og løber ruten i idræt næste uge.

Vi glæder os 😊

Daniel og Nanna