Vi er ude i god tid, så man kan sætte kryds i sin kalender ud for tirsdag den 19. april kl. 19. Vi har vores årlige forældrekredsmøde med tilsynsrapport, økonomisk overblik, valg til bestyrelsen og dialog med bestyrelsen.

Men vi begynder altid med et foredrag eller lignende. I år har vi valgt, at det skal være en time med fællessang og sangglæde. Vi får besøg af en dygtig højskolemand, Johannes Konstantin Neergaard.

Om Johannes

Johannes Konstantin Neergaard var højskolelærer på Silkeborg Højskole 1995 – 2008 og har siden været musikkonsulent for Mogens Dahl Koncertsal, hvor han blandt andet har arrangeret kammerkoncerter og Foredrag & Sangaftener.

Siden maj 2010 har han drevet sit eget konsulentfirma: Tonesprog. med kunder som Musikkens Hus Aalborg, Musikhuset Aarhus og en lang række efterskoler.

Læs mere på www.tonesprog.dk